GozdeKB
Canım hamilelikte oluyor çok normal bende başta çok korkmuştum,benim yüksek çıktı 5.5 di değerim ilaç kullanıyorum gebeliğimin başından berli her gün aynı saatte içmeye özen göstererek ve her ay düzenli kan veriyorum doktor yavaş yavaş düşürüyor veya artırıyor değerlerine göre ilacın dozunu benim değerim sonlara doğru düzelmeye başladı şimdi sadece hafta içi içiyorum hafta sonlarını kestik doğumdan sonra da baktırıyormuşuz genellikle normale dönüyormuş gebelikte ortaya çıktıgı için inşallah düzelir doğumdan sonra , dahiliye bakıyor endokrine yönlendiriyor 1 sefer de endokrinde ultrasonla bakılıyor nodül felan varmı diye boğazında sonucuda dahiliye doktorun bakıyor ona göre anlatıyor süreci