Kızlar ben 8 Nisan’da çatlama iğnesi olsun saat 18.00 da 13 günde evde test yaptım silik çıktı 14 günde yaptım gene silik çıktı bugün 16 gün adet olmadim daha onlar iğnenin etkisi olur diye test yapmya korkuyorum ovitrella çatlama iğnesi olup 13 14 günde test yapıp pozitif görüp hamile olan varmi artık negatif girmekte yoruldum 1 yıldır istiyoruz 1 kimyasal 1 dusugum var bu yıl icinde