salataliktursu ben ilk doğumu özelde sezaryen olmuştum. Evet doktorum çok iyiydi çok memnundum ama hastane aşırı eskiydi ve pisti. İkinci gebeliğimde zaten yine mecbur sezaryen olacağım diye devlete gittim. Özelden ne farkı olabilir ki dedim. Gerçekten iyi ki devlette yapmışım. Sezaryen günüm gelmeden erkenden suyum geldi hemen hastaneye koştuk acil sezaryene alındım panikten neye uğradığımı şaşırdım ama ameliyatıma denk gelen doktorumda odaya gelen temizlikçisinden hemşiresine çocuk bakım doktoruna hepsinden aşırı aşırı memnun kaldım. İlk hamileliğimde resmen boşuna özele para vermişim gerçekten. Bence doktorunuzdan memnunsanız devlette devam edin. Zaten özeller riskli bir durum olunca direk devlete gönderiyor, bu gebelikte birazda o yüzden devlet tercih ettim