060436 kuzum ben 26+4 oldum forumda bebeğiniz kısmında şuan bebeğinizin hareketleri zaman zaman azalsa da endişelenmeyin bir düzene otursa da bazı zamanlar daha az hissetmenin sebebi pozisyonundan dolayı olabilir diyor. Sen yine de için rahat etsin diye git, çok şükür herşey yolunda inşallah paşamızın 🩵🧿 güzel haberlerini bekliyorum ❤️