Bir defa gidebilirsin ama bir o bir bu doktora gidip de bence kendine fe bebeğe de boşa eziyet etme derim artık ağırlaştır zorlaşır da gidip gelmen devlete ben ilk öğrendiğimizde gittim yaklaşımı çok kötüydü insan yerine koyup bir açıklama bile yapmadı doğru düzgün her doktor tabi ki böyle olacak diye bir şey yok ama devlete bir daha gitmeyi düşünmüyorum açıkcası