Betuel11 evet işte bu 😂 herkes doğumun zor olduğunu bilir hani derler ya 40 kemiğin kırılması kadar acı çeker kadın diye ben yaşadıklarımi yazdım hiç acimadi diyerek yalan mı söyleseydim 😁 minnacık suratına bakınca zaten yine olsa yine çekerim aynı acıyı diyor insan 🤗