Kızlar herkese selam💕 dün kontrolüm vardı. Bebeğin suyu azalmış ve nst de kalp atışları 150 ve üstü çıktı hep. Maalesef geçen hafta ile bu hafta arası da hiç kilo almamış :( normalde 6 Mayıs Sezeryan günü vermişti doktorumuz. 30 Nisan gününe çekti bu durumlardan dolayı. Şuan 37 haftalık hamileyim. Tam 38+0 da Sezeryan doğumum olucak. Korkularım endişelerim biraz artmaya başladı. Kilosu da 2.900 bu arada bebeğin. 7 gün içinde umarım 3.100 gr olur en azından 💕