Kızlar salı günü kardiyololojiye gittim doktor kalp duvarında kalınlaşma var sınırda değer dedi. Tansiyon holter istedi. Salı günü gidecem. Araştırılması gerek dedi. başına gelen var mı ya yardım edin. İki gündür hayatı kendime zehir ettim. Ben kardiyolojiye tansiyon yükselmesinden gittim. Sağlık ocağında 12/7 çıkıyor. Eczanede 16/10 filan çıkıyor . 
