Kizlar ben iki haftadir cok yoruldum hem ev tasidim hemde trafik kazasi gecirdim bi türlü doktoruma gidemedim dünden beri haraketlerini hissetmiyorum suan kahve ictim kudurmasi gerek normalde ama tik yok kötü düsünmek istemiyorum 24. haftamdayim bu arada