mom_51 Benim kızlarım 6 yaşında tek yumurta ikizleri Doğuma kadar ara ara kanama yaşadım. Her gün progestan kullandım. Normalde fitil olarak kullanmam gerekiyordu ama çok canım yandığı için doktorum içebilirsin sıkıntı olmaz demişti.