aleyyylmz ben de çalışarak geçiriyorum hamileliğimi, dediğiniz dönemlerde ilk fırsatta uzanmakta yarar var, vücut dinlenme haline geçtiğinde artan kan hacmimizin daha çok rahme odaklandığını okumuştum, ayrıca rahminiz de genişliyor o sebeple bile sadece batma ve ağrı normal denmişti bana🙏🏻sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım bebeğinizi, panik olmaktan insan bazen kendisini alamıyor 🥲🌸