susu1234 Dün kanda beta 25 çıktı, yeni bir gebelik. Gece ve bu sabah kahve rengi/ kırmızı karışık lekelenmem var. Yerleşme kanaması mıdır? Yoksa kimyasal gebelik felan mı acaba ?
Melike3506 susu1234 yarın bir daha kan verin kan değerine göre belli olur ama yerleşme lekelenmesi kırmızı olmaz
cuteregina susu1234 yani çok yeni henüz kimyasal gebelik riskini elemek için kan artışının düzenli olması lazım keseye göre ne kadar ki bu ortalama betanın 2000’lerde olması demek o zamana kadar kan vermeniz ve artış trendine bakmanız gerekiyor
mavi343434 Bende 18 ile öğrendim betamı 7 Nisan da , hep benden kan geldi doktor sürekli beta takibi dedi , Salı günü keseyi gördük 2108 ile , doktor Progestan başlattı
mavi343434 susu1234 kese görmeden ilaç veremem dedi , keseyi gördüğü gün Progestan yazdı fitil şeklinde sabah akşam olarak. 2 hafta sonra gel dedi