ikbalnur 35 haftalık hamileyim normalde özel Erciyes hastanesinde kontrole gidiyorum doğumu şehir hastanesinde düşündüğüm için dün kaydım orda da olsun diye şehir hastanesinde nagihan sarıya gittim ve aşırı itici geldi bebek hakkında hiç bilgi vermedi ultrason kağıdı dahi vermedi çok azarlayıcı davrandı bi daha asla ona gitmeyi düşünmüyorum açıkçası