firamammadli Merhaba hanımlar, 17 hafta 1 günlük hamileyim. Hamilelikte lazer epilasyona giden var mı? Özellikle genital bölge için yaptıran oldu mu? Gitmek güvenli mi, doktorunuza danıştınız mı? Deneyimi olanlar paylaşabilir mi?
semahayall firamammadli doktora falan danışmadım ama gitmiyorum ya , emziriken de gitmedim , 1-2 sene ertelenebilir bence
3kedili2bebekli firamammadli hem güvenli değil hemde gereksiz çünkü vücutta çok fazla hormon var doktorum aynen şunu dedi gidersen doğumdan sonra daha fazla tüylenme kıllanma sorunu yaşarsın boşuna riske atma