DnzNhr Merhaba aranıza yeni katıldım.Benim 2.hamişliğim ☺️ Şuan 5.haftalığım doktora gitmedim henüz😄 Salı günü ilk kontrol🤷🏻♀️
ipekgkk DnzNhr hoşgeldin ☘️ benim ilk gebeliğim yarın sabah ilk muayeneme gidicem çok heyecanlıyım 5+4 🤗
DnzNhr Kızlar ya hiç bişi hissetmiyorum normal mi🤷🏻♀️ Sadece göğüs hassasiyeti ve bel ağrısı azıcık🤔🤭
DnzNhr Selam kızlar dün doktora gittim 5+5 hafta gebelik beta hcg 31965 çıktı ve kalp atışını bile duyduk🙈 haftaya tekrar çağırdı normal mi sizce🤷🏻♀️