Arkadaşlar pazartesi beta 16 çıktı
Tam 48 saat sonra yani çarşamba verdim 76 çıktı
İki katından fazla
Çevremdekiler mol(üzüm) gebelik olabilir diyorlar
Bilgisi olan var mı fazla mı artış olmuş
Doktora randevu aldım cuma gideceğim
Bu olay kafamı karıştırdı