mlgm_mrv Merhabalar, iş yerinde doğumdan önce 8 haftalık iznimi nasıl kullanabilirim bilen biri var mı ?
ghostty mlgm_mrv 32. haftada devlet veya sgk anlaşmalı olan bir özel hastaneden çalışamaz raporu alıyorsunuz. Analık izni diye geçiyor. Bu raporu işyeri muhasebecinize iletiyorsunuz sisteme işliyor.
derya_yigit Devlette mi özel de mi çalışıyorsunuz? Devlette 32 haftalık olduğunuzda doktordan çalışamaz raporu alıp işyerine veriyorsunuz. Aynı şekilde çalışacaksanızda 37 haftaya kadar çalışabilir raporu alıyorsunuz. Özelde nasıl oluyor bilmiyorum.
mlgm_mrv ghostty illa haftalık sınır var yani doğumdan önce diye istediğim bir haftada kullanamıyorum o izni sanırım
gonul0709 Kizlar ben de şeyi merak ediyorum 32. Haftada çalışabilir raporu aldım ama daha fazla dayanamadım diyelim ve 34 35. Haftalar gibi bırakmak istedim işi sorun olur mu istediğim zaman bırakabilir miyim çalışabilir raporu aldıktan sonra
ttmom gonul0709 merhaba, doktordan tekrar çalışamaz raporu alıp analık iznine çıkabilirsiniz. Ben 35.haftada bozdurmuştum çalışabilir raporumu. Sorun olmamıştı.