busranurdan bilemedim canım benimde aynı şekilde ilaç verdiler sürekli gece aşırı sancım oldu ve kanamam başladı ve doğum olarak düşürdüm sonra plasentası kaldığı için kürtaj oldum, seninki de belki ilk düşen bebektir ve plasenta için kürtaj olmuş olabilirsin, dediğin gibi benimde düşünce sancım kesilmişti hemen