merve__12 Ayaklarımda şişlik var normal mi ne zaman geçer hareket baya var ona rağmen gitmedi 3 gündür ? Bide bugün duş alıcam ama korkuyorum neye dikkat etmem lazım yanma gibi oluyor bazen birden dikiş yeri normal mi
aysegulk07 merve__12 bende pazartesi sezeryan oldum evet benim de ayaklarımda şişme var doktorum olacak demişti zaten dikiş yerinde yanma ayağa kalkıp oturma sırasında oluyor bende de
azra01 merve__12 duş alırken su geçirmez bantlar var ondan alip yapistirabilirsin en azından su değmez ben ilk duşumda oyle yapacam eger su değerse de duştan sonra fön makinesinin soguk ayarıyla iyice kurula
bbaskal merve__12 şişlik için kan sulandırıcı iğne ve varis çorabı kullanman gerekiyor bol su iç ve hareketsiz kalma bir de duştan korkma duş almazsan asıl enfeksiyon olur dikiş yerine sabun lif vs değdirme duştan çıktıktan sonra fön makinesinin soğuk tarafıyla geriden kurut ıslak kalmasın yeter bana doktorum demişti uzun bir süre öyle kuruttum birde dikişini kapalı bırakma hava alsın
Sudeakay Geçiyor hepsi şu an yaşadıkların normal süreç geçmiş olsun duş almak için neyden korkuyorsun