30 haftalık hamileyim göğüs pompası konusu kafamı karıştırıyor. 2 doğum yapan arkadaşım var alma doğumdan sonra gerek duyarsan alırsın diyorlar. Şimdi diyelim bebek doğdu 3-5 gün geçti belki sütüm fazla olacak sağmam gerekecek değil mi? Ya da sütüm az veya yok diyelim süt artsın diye yine sağmak gerekmiyor mu 😄😄 Doğumdan sonra her yerde bulunuyor evet ihtiyaç olursa gidip alınabilecek bir şey ama indirimdeyken alsam mı dedim kararsız kaldım tecrübeli anneler yardımcı olur musunuzz 😊 Süt var ya da yok her şekilde kullanmayacak mıyım ben bu aleti