rumeysakulg 18 haftalığım En son 3 hafta önce kontrole gittim bi sıkıntı yoktu çok şükür Haftaya memlekete gideceğim 4 5 günlüğüne uçak 1 saat sürüyor Doktoruma randevu bulsam bu hafta içinde gidecektim ama yok sizce bi sıkıntı olur mu
taptazeannecik rumeysakulg ben de sizinle aynı haftalardayım yarın 19 haftaya giriyoruz bu hafta bende yolculuk yapacağım uçakla geçen hafta durumu doktorumla konuştum her hangi bir sakıncası olmadığını söyledi ama Havaalanı X-ray cihazlarından geçme dedi bunun içinde rapor yazdı görevlilere göstermem için aklınızda bulunsun rapor alırsanız kolaylık olur alamazsanız da görevlilerle durumunuzu konuşursunuz
Eboz rumeysakulg ben 35 haftalikken bile gittim doktordan kağıt aldım.onu uçak istedi ama.erken iken.düşük tehliken yoksa sorun olmaz Arabadan 12 saat.gittim.birşey.olmadı şükür uçak.daha az mesafe
anon123 Süreciniz normal sıkıntısız bir şekilde ilerliyorsa bir problem olmaz hamileliğimde birçok kez görece uzun yurtdışı uçuşları yaptım bir sıkıntı olmadı