Merhaba 6 Aralık günü 18+3 de bebeğimi terminasyon ile kaybettim eşimin anne ve babası akrabağ beyinde geniş kortikal malformasyon vardı yani hem Hidrosefali vertikül genişliği beynin bir tarafı öbüründen küçüktü ve beyin dokusu öne doğru shft yapmış beyincikte hasarlı kısacası bu kadar çok şeyin bir arada olması genetik ihtimallini artırıyor bebekten alınan dna örneği çapa tıpta bakılacak aynı zamanda plesenta da daha önce yaptıran var mı çapa genetikte sonuç ne zaman çıkar