mervemelekk kuaföre ağdaya gitmek en mantıklısı açıkçası… çok çok rahat edersiniz, jiletle yeterince kök kıllarınızı güçlendirmişsinizdir zaten bence daha fazla yapmaya gerek yokki zaten jiletde bir süre sonra her yeri alamayacak görmediğiniz için. Zaten çok az kaldı diyorsunuz bence yarın bi kuaföre giderseniz çok rahat edersiniz