hlyl 29 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim… kan ilacı dışında bir şey kullanmıyorum kullanmalımıyım acaba veya ne almalıyım..
rumeysakulg hlyl bende sadece demir ve multivitamin kullanıyorum dokorumun önerisiyle Ocean mummy vitamin
Ervaa2534 hlyl ben demir ilacı bile kullanmıyorum erken doğum riskim var kabızlık yapıyor diye içmiyorum
ikiemanetinannesi Bende aynı hafta içindeyim. En başından bu yana. Demir dışında D vitamini decavit yazdı doktor. Decavit bende pek işe yaramadı tırnaklarımda çökmeler oldu başka vultivitamin aldım eczaneden. Kramplarım oluyor diye ayrıca magnezyum alıyorum.