Sims canım benim vitaminlerimde eksiklikler vardı bugün ilaç yazdırmak için gittim,folik asit kullandığım için sadece kan ilacını yazdı ekstra ilaca gerek yok dedi.Doktoruna kontrole gittiğinde bi sor istersen tekrar.Ama bebeğin de bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.