Dicle0103 amin allahim insallah. Benimde tek istegim bu. Bende bir cok hikaye duyuyorum.kulak asmamaya calisiyorum.Neticedee kisiye , ayni kisinin farkli hamileliklerinde bile kisiye ozel durumlar oluyor.hepsi bir degil. Ama korkmuyoda degilim .bizimde bir prensesimz gelecek allahin izniyle 😌😍 merak ediyorum diyolarki fatma ana eli otu - meryem ana otu varmis.dogum kolaylastiran duydun mu ?
Bide dedilerki dogumdan once goguslerine soganin icini oyup gogsune yapistir.hergun bisaat dursun.cocuk dogdugunda hic yara olmaz.bunlarla ilgili duyumun varmi seninde 😅