Momlife_ Chatcpt ye de sordum 👉 Arteon = “oh be iyi ki bunu aldım” 👉 Solo = “iyi ki hafif almışım” Diyor ikisi de önemli ki benim için
Dryglgl Momlife_ bu saydığınız özellikler bakımından çok yeterli bi araba bence tam yatıyor oğlum 22 kilo 4 yaşında hala kullanıyoruz uzun bir yürüyüş yapacaksak rahatlıkla sığıyor uyuduğunda dahi bi sorun yaşamadık