Haticemrahalp Kızlar iyi akşamlar doğum raporuna 8 aylıkken çıksam bir sorun olur mu acaba doğumdan sonra oğlumla 3ay kalmak istiyorum öyle olsa sorun olur mu ne yapmam lazim
Tontisannecik Ben 37ye kadar direndim çok şükür. 38+2 yim geçen haftadan beri izindeyim. Gelen giden yok 😊
Haticemrahalp Peki 37 haftaya girmeden sıkıntı olup kendimi iyi hissetmezsem istediğim zaman çıkabiliyormuyum izne yoksa 37 haftayi doldurmam lazim mi