Busragms Merhaba annler kan testine rubella ıgg değeri halk adında kızamıkçık değeri yüksek çıkan oldu mu ?? bi çesit virüs 10 haftalık hamileyim araştırma hastanesine sevk etti doktorum araştırılması için böyle bi durumla karşılaşan var mı acaba 😓
Hulyarsln Busragms ıgg pozitif ise daha önce geçirmiş ve bağışıklıklığınızın bulunduğunu gösterir ıgm ise şuanda hastalığın vücutta aktif bir durumda olduğunu gösterir doktorlar her ihtimali söyler çok takılmayın her ihtimale karşı araştırılabilir..
Hllswm Igg pozitif olması önceden gecirdiğinizi gösterir igm şuan geciyor olduğunuzu gösterir o yüzden endişe edecek bi durum yok yinede gidin doktorunuz arastırılmasını önerdiyse benimde ıgg pozitif ıgm negatif
Busragms Hllswm teşekkür ederim içimizi rahatlattınız internetten baktım ve iç acıcı şeyler yazmıyordu
Hllswm Rubella (kızamıkcık) cocukken gecirmiş yada aşı olmussunuzdur benim kafamı karıstıran ıgg ve ıgmyi ayırt edemeyen biri cok bilgili bi doktor da değildir bence