clementine16 3.gebeliğim ama ilk kez arandım, 28.haftadayım. Online gruba yazılmak istedim. Bakalım, duruma göre yüz yüze gruba da alabilirsiniz dedim. 2.gebeliğim 25.haftada sonlanmıştı belki ondan aramadılar erken diye. İlk doğumumu yapalı da 4 sene oldu, o zaman yok muydu bilmiyorum. İlla bir şeyler öğrenirim diye düşünüyorum