beyzagurbuzz ayayse1 eşim 42 haftalıkken doğmuş zamanında 😄❤️ Doktor herhangi bir sorun görmüyorsa sorun etmeyin
beyzagurbuzz ayayse1 Kötü düşünmeyin lütfen. Doktor korkacak bir şey olsa zaten söylerdi. Kendi kendinize üzülüp bebitonuzu da üzmeyin lütfen 😇❤️