Kızlar merhaba .Bugün kadın doğuma gittim.Doktor şikayetleri dinledi ve wincef antıbıyotık yazdı.Munırol ve fitil yazdı.Ama idrar tahlil sonucum çıkmadan yorumlamadan yazdı.Ben e nabızdan baktım idrarda lökosit pozitif çıkmış.Sanırım enfeksiyon oluor.Hamilelikte wıncef kullanmak zararlımı