zahidersinela geçen hafta gittin sancım kasılmam var dedim nst sokmadı muayene günüm pazartesi doluyor doktor da randevusu doku güya doçent diye gittim ama degiltiricem sonra dk doktoru Cidde’m çok ağrım oluyor kime gideceğimi bilemiyorum aerık 3 doktor oldu degiştiridm artık iyi doktorla denk gelmek şans