cuteregina ben de çok erken öğrendim ilk kese göründü sonrasında 20 gün geçti gittim kalp atışı var dedi ama 1 hafta sonra gel dedi sonuç güzel ama 1 hafta geriden gidiyoruz normalde 8+4 sata göre ama doktor 7+4 dedi hiç merak etmeyin yani ilk gebeliğim boş gebelikdi 2.ayı doldurmama rağmen kalp atışı oluşmamışdı ama en başından belli ediyor kendini zaten inşAllah sıkıntısız atlatırsınız sizde