bey3Ginkhvnjoln Arkadaşlar 27 haftalık hamileyim ve bebeğin suyu çok Bu sorunu yaşayan varmı acaba bilgi verebilirmi
ikizannesiiiiiiii bey3Ginkhvnjoln bana da çok dedi şeker yüklemesi yaptırdı doktorum gebelik şekeri çıktı diyetle dengelendi şeker ve bebeğin suyu şeker yüklemesi yaptırdınız mı
bey3Ginkhvnjoln ikizannesiiiiiiii Karın sertliği yemekten sonra karın üstü sıkışmasi ne gibi sşikayteleriniz vardı
bey3Ginkhvnjoln @“ikizannesiiiiiiii”#p40129917yeni yaptırdım temiz çıktı Yaptirdigimdan beri bebegin hareketleride azaldı Sonrada ne dediler size
ikizannesiiiiiiii bey3Ginkhvnjoln bit şikayetim yoktu sadece ulturasyonda bebeğin suyu fazlaydı şimdi diyetisyen eşitliğinde devam ediyorum doğuma kadar böyle ilerleyeceğiz