Bebeğim şuan 3.5 aylık ve 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Hayırlısı artık diyelim. Emzirme konusu da doktor emzirebilirsin bebek bırakana kadar dedi ama bir süreden sonra kendisi bırakacak zaten azalacak ve tat değişecek. O zamana kadar emzireceğim bakalım.