Merhaba kızımı 2 yıl önce sütten kestim bu süreç boyunca memeden ben sıktıkça damla damla süt geldi. Son zamanlarda o gelen süt bayağı azalmıştı yok denecek kadar. 2 gündür göğüslerimde şiddetli ağrı ve ağırlık var bugün denemek amaçlı göğsümü sıktım ve fışkırır şekilde süt geldi gebelik testi yaptım negatif bunun ne anlama geldiğini bilen var mı ?