vascenceloss Doktor dikkat et dedi ediyorum da zaten bol su içiyorum hoşaf kayısı duphalac ama yine de oluyprum bi de hemoroidim var. Ne yapsam geçer tavsiyelerinize çok ihtiyacım var çok kötüyüm 😔
nnbya38 Bende çok kabız oluyorum transferden sonra duphalac rahatlatıyordu beni iki ölçek iç olmazsa kuru incir yiyordum ben elma bunlarda rahatlatıyor