elmom16 Kızlar 8. Haftadan beri her gün sabahları kusardım ve bulantım gün içinde ara ara olurdu bugün sabahtan beri hiç ne kustum nede bulandı normal mi acaba 10 hafta 3 gün oldu bu arada.
cuteregina elmom16 bence sadece sevinin tebrik ederim yani bebeğin ne yapacağı belli olmaz ertesi gün tekrar bulandırırabilir ama şu an için iyiyseniz bence keyfini çıkarın
Sultanaksu elmom16 evet bende de olmuştu. Bir sabah kalktım sanki hiç mide bulantısı yaşamamış acillik olmamış gibiydim. 2 gün sürmedi 😁
azra01 elmom16 ah biz anneler 🥹 midemiz bulanır sikayet ederiz mide bulantimiz gecer korkarız neden bulanmiyor diye anne yüreği iste😊😊 Geçtiyse ne guzel tadını çıkar ama günden güne değişebiliyor bu durum
dedimayse elmom16 Bulantımı kontrol ederdim bende ve göğsüm inmiş mi diye bakardım akıntı rengini kontrol ederdim vs. böyle böyle 16. Haftaya geldik çok şükür. Bir gün olup bir gün olmamasına endişe etmeyin.🌿
elmom16 azra01 evet canım bundan öncede bi kaybım var hiç bişi anlamadan tesadüfen gittiğimde öğrenmiştim o yüzden hep korkuyorum
azra01 elmom16 allah korusun kuzum kötüyü düşünme düşündükçe kötüyü çağırırsın hic düşünme kafaya takma normal hayatına bak
lokismommy elmom16 8 9da kusmam oldu 10da 11de hiç olmadı bi anda kesildi 12de akşam bulantıları olarak geri döndü bacım inşallah tamamen geçmiştir seninki 🥲
Baklavaseverim elmom16 Kesin sen de korktun kesilince ben acayip korkmuştum burada yazılanları okuyunca bir de riskli gebeydim insan geri gelince bi seviniyor 😂
dedimayse htc_cgds 8-9-10 hatta 11.haftada bile kahverengimsi kana benzer geldi sonra normale döndü şuan açık sarı beyaz arası gidip geliyor idrar örneği verdim sorun yok mikrop vs
Baklavaseverim elmom16 Aman okuma burada söylenenleri fazla sadece pozitifleri oku gerçekten insanı paranoyak yapıyor bazı insanlar diretiyorlar bir de inatla