aleyna_batraman 38+1. Haftada rutin kontrole gitmiştim ilk defa tansiyonun yüksek çıkmıştı direk yatış verdi doktor sunş sancı ile 18 saat bekledikten sonra açılma olmayınca sezeryan olmuştum doğumdan sonra bir problem yaşamadım çok şükür inşallah bunlarda da taşamam ikizlere hamileyim