Suprizyumurtamm
Yani bence de erken ben 6 + 3’te gideceğim yani bu cuma günü eğer bebeği görürsem sizi bilgilendiririm biraz bir de bu beta değeri ile alakalı birkaç doktorla görüştüm birisi hayır dedi ama diğer kalanlar evet dedi beta’da ile alakalı olduğunu söyledi eğer beta değeriniz 15.000’den fazla olursa daha rahat görüyorsunuz bebeği yani gelişimi daha iyi oluyor