Geçen ay hayatımda hiç görmediğim bir gecikme yaşadım 11 gün geciktim ve adetim 2 gün kanama 1 gün lekelenme şeklinde oldu ve bitti normalde 7 gün sürerdi ben de rahim gebeliğe hazırlıyor kendini diye duydum ama sanırım benim psikolojik oldu çünkü kendimi çok dinledim