Nero1
Herkese merhaba 8.haftada kalpleri durduğu için 2 kürtajım var malesef,son kürtajımın üzerinden 7 ay geçti tekrar gebelik düşünüyoruz,tüm tahlil ve tetkikler yapıldı bir sorun yok,doktorum profesör kendisi 8 adet,75’lik menogon iğne yazdı,bu iğneyi kullanan,sağlıklı gebeliği olan var mı acaba?
Teşekkürler🙏🏻