Kimya ay post sahibi kusura bakmasın yorumunuza güldüm. 🙈 Çok doğru diyorsunuz ilerisi için düşündürücü. Mert ismini çok severim eşim çocuğuma dert derler sert derler 😆 yiğit ismininede çocuğuma it derler, ablamda 8 yıl önce sait ali ismini çok severdi eniştemde çocuğuma it derler şöyle derler yani biz kendi içimizde bile şöyle böyle derlere açıkken gelecekteki çağdan malesef şüpheliyiz ismin telafuzu kesinlikle çok önemli