tuma yok valla doktora ne dediysem ikna edemedim açıklık kontrolü de etmedi devlet ve şehir hastaneleri böyle yapıyor sancı da çıkıyor nts de tek farklı söylediği şey 2 gün e bir kontrole gel artık gece fln bir şey olursa acile gel diyor yani evde doğur gel diyor