hatice13445 Kızlar bu hafya başlamamla beraber bacaklarımı yatakta düzeltirken ayağa kalkarken esnerken kasıklatım adeta batıyor gibi böyle bir durum Yaşayan var mu benim gibi normal mi sizce
dilekmom6 hatice13445 normal canm bebek yerleşiyor tutunuyor. Ben 16.haftadaym artık idrarm gelince sızlıyor kasıklarm mesane baskıdan dolayı. Tutmak çok zor. Ve kasiklarm dolu dolu. Sanki regl olcam gibi
slvbbj Evet bende de aynı şekilde gerilme gibi oluyor bugün doktora sordum normal bebek yerleşiyor rahim büyüyor dedi