Kızlar 6 ay önce doğum yaptım sezeryan oldum mart 20sinde adet görüp nisan 12 gbi bitti leke filan çok oldu neyse bitti diye sevinirken nisan yani bu ayın 17 sı gibi başladı tekrar yoğun bi şekilde oluyor ekstra büyük parçalar geliyor gunde 5.6 kıyafet değiştiriyorm 1 ped 2 saat gitmiyo hemen arkama geçiyor başına gelen varmı hastaneye gidemedim randevu kaynaklı yarın acile gidicem artık mecbur varmi böyle bi olay yaşayan