Arkadaşlar merhaba ben 57 kiloyla öğrendim hamile kaldığımı ilk 3 ay aşırı kusmaktan 54 kiloya düşmüştüm. Ebe polikliniğinde son kilomu 54 olarak gören ebe tekrar tarttıklarında 58 kiloyu görünce ne yiyip ne içiyosun bir ayda kaç kilo almışsın hiç mi agzını tutmayı bilmiyosun böyle devam edersen +30 la zor doğurursun dedi suan 4 aylığım ayın 30una kilo kontrol günü verdi agzını tut kilo alma dedi aşırı korkuyorum kilo alma bu ay demişti günde iki öğün yiyorum sadece ama tartıldım suan 59 kiloyum napıcamı şaşırdım yemek yedikçe pişmanlık geliyo ama elimde degil bir öneriniz varmı ekmekle hamur işini kestim zaten ama hala kilo almaya devam ediyorum