15-16 gibi hissediyorum sanmıştım. İkinci gebeliğim ondan erken bekliyordum. Ama meğerse hissetmiyormuşum 😂 kızımda 20. Haftada başlamıştım hissetmeye
Oğlum da 19. Haftadayız daha his yok. Sanırım o da 20leri görecek. Doktorum plesantaların önde oluyor hep o sebeple de biraz daha geç hissediyorsun dedi. Nasip. Hevesle beklemedeyiz bakalım.