sevimlipandahii
Merhaba 2ci gebeliğim. İlkimde diş kanamam oluyordu hep fırçaladığımda ama bunda dişlerimin hepsi ğrıyor öyle bir sızlıyorlar ki dayanaməyorum. İlaç içiyorum az biraz ağrısını alıyor ama yine başlıyor ağrı hep boğaz altıma kulak dibime bide başıma vuruyor. Yurtdışındayım memleketime gidince ddiş doktoruma gidicem dişlerimi müayine etmeye ama daha gitmeme 2 ay falan var. Dayanamıyorumm geceleri en çok ağrım oluyor. 😢😢